Onze aanpak
Een standaardproduct… |
Onze producten zijn standaardapplicaties die voor ongeveer 90% tegemoetkomen aan de wensen en vereisten van onze specifieke nichemarkt. Deze
voorgeconfigureerde oplossingen zijn gebaseerd op onze jarenlange 'best practice' kennis in onze verticale marktsegmenten. Bij de start van elk
project voeren we een projectaudit uit: in die studie onderzoeken we hoe we de extra functionaliteiten eigen aan de specifieke bedrijfsprocessen van de klant,
kunnen integreren in onze oplossing. We geloven in het belang van een diepgaande voorafgaande studie: ze is cruciaal om
elke klant een naadloze integratie en een optimaal gebruik van onze applicaties te garanderen.
…met maatwerkaanpassingen… |
Onze producten zijn zo instelbaar dat ze tegemoet kunnen komen aan de wensen van de meest veeleisende klant. De modulaire ontwikkeling
van onze producten en ons development centre in India (ISO 9001) maken ontwikkelingen op maat van de klant mogelijk. Zo zijn we in staat om een
unieke oplossing voor iedere klant te garanderen. Alle aanpassingen worden voorafgegaan door een functionele en technische analyse.
…en ijzersterke ondersteuning |
Na de eigenlijke installatie voorzien we de nodige opleiding (in kleine groepen). We leiden de IT-manager, de vertegenwoordigers en alle andere
interne gebruikers op. De uiteindelijk invoering wordt voorafgegaan door een pilootproject. Daarin maakt een groep gebruikers zich het systeem eigen.
Vanzelfsprekend voorzien we onze klanten ook van alle nodige documentatie voor een optimaal gebruik van onze producten.
Na installatie staan we garant voor een optimale dienstverlening. Er zijn
verschillende ondersteuningsopties mogelijk voor de IT-manager, de
vertegenwoordigers en de interne gebruikers. We kunnen interventies voorzien
binnen het uur, twee uur, vier uur enz. Zorgen behoren op die manier tot het verleden.
Onze sterke punten
Onze CRM-applicaties kenmerken zich door de volgende eigenschappen:
- modulaire opbouw: de implementatie kan in stappen gebeuren, volgens de bedrijfsprioriteiten van de klant
- taalonafhankelijkheid: alle vaste data en boodschappen op het scherm kunnen in het Nederlands, Frans, Duits enz vertaald worden. Er staat
geen limiet op het aantal talen. De klant kan zijn eigen vertalingen maken. Daarvoor zijn geen aanpassingen van de database nodig
- erg betrouwbare replicatie van de databases van mobiele gebruikers en het hoofdkantoor: tijdens een "procedure aan het eind van de dag" worden
alle data automatisch verzonden, versleuteld en gecomprimeerd. De replicatietechnologie garandeert dat de databases automatisch gesynchroniseerd worden
- compatibel met tablet pc's, notebooks en desktop pc's die Windows Xp, Windows 7 e Windows 8-compatibel zijn
- voor communicatie kunt u een beroep doen op diverse courante platformen: MS Outlook, Lotus Notes, Groupwise…
- integreerbaar in het back end computersysteem dat binnen uw bedrijf al in gebruik is
- een gebruiksvriendelijke interface: een heel belangrijk aspect, want vertegenwoordigers moeten hun pc overal kunnen gebruiken: bij de klant, in de wagen,
in minder goede lichtomstandigheden enz
- onze producten zijn al jarenlang in gebruik, en ze evolueren constant omdat we de opmerkingen, de wensen van klanten en evoluties in de markt ernstig nemen.
- een technisch team van softwareontwikkelaars werkt continu aan verbeteringen en onderhoud van bestaande applicaties en nieuwe modulefuncties
Grondige voorafgaande studie
Een cruciale fase |
Bij DeDuCo Europe beschouwen we de voorafgaande studie als één van de belangrijkste fases in het hele CRM-implementatieproces. Op die manier komen we
te weten hoe uw organisatie werkt, hoe die werkwijze geoptimaliseerd kan worden en wat uw wensen en verlangens zijn. Pas dan kunnen we u een product
aanbieden dat die wensen en verlangens van uw bedrijf volledig omvat.
Een nauwkeurig beeld van uw bedrijf |
Tijdens de audit evalueren onze medewerkers o.a. de volgende aandachtspunten:
- de huidige werkwijze en zijn tekortkomingen
- de gewenste werkmethode in de toekomst
- de impact van de nieuwe werkmethode op uw organisatie (zijn extra mensen nodig om de applicatie functioneel en technisch te beheren?)
- de impact van de nieuwe werkmethode op de tijdsbesteding van de verschillende gebruikers
- de voordelen (en impact) van het nieuwe systeem voor de verschillende gebruikergroepen: de vertegenwoordigers,
de Sector Managers, de Field Sales Managers, enz.
- hardwarekeuze voor de buitendienstmedewerkers: waar en hoe zal hij/zij de computer gebruiken? Is printen noodzakelijk?
Welke documenten zullen in papierversie blijven bestaan?
Enz
Terug naar boven